Starbucks’tan 12 farklı hikâye, tek deneyim

Starbucks, marka yaklaşımını ve müşterileriyle kurduğu bağı anlatmak üzere başlattığı “Senin Starbucks” film serisini tamamladı. Haziran ayında başlayan ve toplamda 12 filmden oluşan seri, Starbucks partnerlerinin ve misafirlerinin deneyimlerini samimi bir dille aktararak markanın günlük hayatın içindeki yerine vurgu yapıyor.

Seride; ders aralarında Starbucks’ta buluşan öğrencilerden güne kahvesiyle başlayan profesyonellere, bitkisel lezzetlerle içeceğini kişiselleştirenlerden termosuyla hem yıldız kazanan hem de doğaya katkıda bulunan misafirlere kadar pek çok farklı hikâye ekrana taşındı. Her filmde, Starbucks’ın sunduğu ayrıcalıklar eğlenceli bir kurguda izleyicilerle buluştu; süte alternatif bitkisel lezzetlerin ücretsiz olması, Starbucks Mobil uygulamasındaki avantajlar, Yeniden Doldur uygulaması ve ücretsiz Wi-Fi gibi detaylar da “Senin Starbucks” yaklaşımıyla anlatıldı.

Starbucks’ın yalnızca bir kahve markası değil; kişisel ritüellere, küçük molalara, buluşmalara ve günlük alışkanlıklara eşlik eden bir yaşam alanı olduğu vurgulanan bu 12 filmde Starbucks Türkiye, her misafirine kendine ait bir “Senin Starbucks” anını yeniden hatırlatma fırsatı sunmayı hedefliyor.

Kampanyanın Künyesi:

  • Reklamveren: Starbucks Türkiye
  • Reklam Ajansı: Puck Global
  • Ajans Başkanı & Kreatif Direktör: Haluk Erkmen
  • Genel Müdür: Hande Şenol Özkut
  • Müşteri İlişkileri: Elife Buse Günal, Kübra Tunç, Ayşenur Menevşe
  • Sosyal Medya: Elife Buse Günal, Nidanur Ölçek
  • Kreatif Ekip: Yusuf Serhan Gargicılar, Mert Ceylan, Erdem Arslan
  • Sanat Yönetmeni: Yunus Özdal, Gizem Anıl, Kerem Sarıoğlu
  • Prodüksiyon Şirketi: DCC FILM
  • Yönetmen: Mehmet Berkit Merter
  • Yardımcı Yönetmen: Can Narin
  • Prodüktör: Ömer AbraAli YorgancıoğluDilay Çakmak
  • Görüntü Yönetmeni: İskender Cem Demirtaş
  • Seslendirme: Arın Kuşaksızoğlu, Merve Karagöl

Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?

Başa dön tuşu